Korak za korakom do uspeha

Matična hiša Dallmayr v Münchnu ima več kot tristoletno zgodovino. Bronasta grba na fasadi hiše predstavljata obljubo za kakovost, ki se ji je zavezalo družinsko podjetje z bogato tradicijo. To bi naj tudi v prihodnje ostalo tako.

Sledite časovnemu traku od danes vse nazaj v preteklost ...

Danes

Delikatesna hiša Dallmayr je magnet za obiskovalce: vsako leto pritegne več kot 1,4 milijone obiskovalcev iz sveta. Ustanovo v osrčju mesta pa vsako leto obišče prav toliko prebivalcev Münchna.

Kava Dallmayr
s svojo vrhunsko blagovno znamko prodomo sodi med vodilne prodajne artikle na nemškem trgu kave. Novi produkti v slogu časa, kot so npr. Beispiel Dallmayr Crema d´Oro in Dallmayr French Press Selection, razširijo ponudbo.

Dallmayr Vending & Office
se je po vsej Nemčiji razvilo v vodilnega ponudnika kavnih užitkov na pritisk gumba. Več kot 50.000 kavnih avtomatov stoji v skupno 14 državah Evrope in Bližnjega Vzhoda.

Kljub veliki rasti preteklih let je Dallmayr ostalo družinsko podjetje, ki ga še danes osebno vodita njegova lastnika Georg Randlkofer (odgovorni za delikatesno hišo ter poslovno vejo Party & Catering) in Wolfgang Wille (odgovorni za področje kave ter Vending & Office) s podporo naslednje generacije.

1991

Korak v tujino: Prvi avtomati Dallmayr se postavijo v Srednji in Vzhodni Evropi.

1985

Novo strukturiranje: Področje kave se preseli v novo ustanovljeno podjetje Alois Dallmayr Kaffee oHG.

1977

Novo poslovodstvo: Vodstvo podjetja prevzameta Wolfgang Wille, sin Konrada Wernerja Willeja, in Georg Randlkofer, pravnuk Antona in Therese Randlkofer.

60-ta leta prejšnjega stoletja

Ustanovitev servisa avtomatov Alois Dallmayr:
Dallmayr kot eno prvih podjetij v Nemčiji razvije kakovostne, avtomatizirane produkte. Tako je postavljen temeljni kamen za servis avtomatov Alois Dallmayr.

Konrad Werner Wille ustvari specialiteto prodomo, ki hitro navduši ljubitelje kave na Bavarskem.

50-ta leta prejšnjega stoletja

Ponovna vzpostavitev in prvi uspehi:
Hiša Dallmayr s svojo umetniško fasado sije v novem sijaju. Veja kave se uspešno razvija in kmalu se dober glas hiše enakovredno razširi tako na delikateso kot tudi na kavo.

40-ta leta prejšnjega stoletja

Uničeno na tleh:
Vojna je povzročila katastrofo. Matična hiša na ulici Dienerstrasse je povsem uničena. Paul Randlkofer in Konrad Werner Wille vso svojo energijo posvetita ponovni izgradnji.

1933

Začetek kavne ere: Konrad Werner Wille, šele 19-letni strokovnjak za kavo iz Bremerja, pri Dallmayr zgradi posebni oddelek za kavo. Sam kupuje surovo kavo, stoji za napravo za praženje kave in organizira prodajo. Blagovna znamka Dallmayr Kaffee je rojena.

1931

Težki časi: Trajno slaba gospodarska situacija po črnem petku je podjetje Dallmayr postavila pred težko preizkušnjo. Delikatesna hiša poišče nov steber - in stavi na kavo.

1912

Vzpon in razširitev: Trgovina se razširi na več kot dva krat večjo površino. Tukaj je sedaj zaposlenih okrog 70 zaposlenih.

Okrog leta 1900

Dobavitelj kraljevega dvora: Pod vodstvom sposobne There Randlkofer podjetje Dallmayr kmalu sodi med najboljše delikatesne hiše v Evropi. Trgovina dobi naziv dobavitelj bavarskega kraljevega dvora in med svoje stranke šteje nemški cesarski dvor ter 14 drugih evropskih knežjih in kraljevih dvorov.

1895

Ženska na vrhu: Alois Dallmayr svojo hišo in trgovino proda Antonu Randlkoferju. Po njegovi smrti, že dve leti kasneje, vodenje podjetja prevzame njegova vdova Therese Randlkofer. Takrat prava senzacija: ženska direktorica podjetja!

1870

Alois Dallmayr: Trgovina prejme svoje današnje ime po lastniku in trgovcu Aloisu Dallmayrju iz Wolnzacha v dolini Hallertau.

Alois Dallmayr

Okrog leta 1700

Začetki: Leta 1700 se pojavi prvi zapis podjetja, ki pozneje dobi ime "Dallmayr". V tem času je trgovino vodil trgovec iz Münchna Christian Reitter.

Our website uses cookies. For further information, please click here. By clicking the button I agree, you consent to the use of cookies.